niedziela, 23 marca 2014

Pomysły na nudę !

hejka!
U mnie teraz caały czas leje. Przez to jestem smutna i przygnębiona. Ta pogoda rzeczywiście nie wpływa pozytywnie na humor, jednak są na to sposoby. 
Mianowicie ĆWICZENIA!! To jest najlepsze. Chociaż jakoś bieganie jest ciężkie i nie każdemu się chce biegać w deszczu, to zawsze można wypróbować coś innego :).
 Ja na gwiazdkę dostałam specjalne hula-hop. Jest ono świetne. Ma ono specjalne wypustki, które podczas ćwiczenia masują ciało, sprawiając lepsze efekty. Jestem z niego bardzo zadowolona. Oglądając film lub ulubiony serial można znaleźć wolną przestrzeń i kręcić :). Z nudów można zawsze porobić brzuszki, na mnie to działa. Kiedy strasznie się nudzę, to kładę się na dywan i robię brzuszki. Może to jest proste i nie na każdego działa, ale u mnie jest skuteczne. Od razu czuje przypływ endorfinek. :)).
 Ale jedno razowe ćwiczenia nic nie dają. Ważna jest systematyczność. Bez niej nic się nie da osiągnąć. Trzeba mieć motywację! 
Nią może być:
-piękne, zgrabne ciało,
 -większe powodzenie u mężczyzn, 
-lepszy metabolizm oraz
-cudowna samoocena. 



Nidy nie przestawajcie ćwiczyć :*. Zróbcie to waszym nawykiem :)

1 komentarz:

  1. Właśnie z tą motywacją jest ciężko :/
    Zapraszam: me-and-the-little-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń